torsdag, mars 20, 2008

Ny blogg!

Ej broka kje dinne bloggen her lenger.. :P MEN dinne

derimot blir flittig brukt: www.heegef.wordpress.com i

periode;)

måndag, august 27, 2007

Arena 07- Spreng grenser

1200 ungdommar og ca 2-300 telt/lavoar/campingvogner invaderte Dvergsnestangen campingplass den 7.-12.august:) Vi var ein ganske stor gjeng i frå Hareid og Ulstein som deltok. Ej budde i telt med Anne, Rebekka, Una, Maria, Anne Sofie, Oda Jonette og Solveig. Foruten om å vere med på aktiviteten min, som var Ballgames, so bada vi, sola oss, spelte volleyball, "Flingo" :), var på kveldsmøte, song, spiste is, blei kjent med nye folk og hadde rett og slett ei strålandes veke!

Ej og Oda sprang forresten noke som heite Chirsc-løp også, der vann vi premie for kreativt kostyme:)

laurdag, august 18, 2007

Obzor 24-31.juli :)

Berit, Helene, Iris, Jeanettte, Oda og ej reiste i sommar til Obzor utafor Sunny Beach i Bulgaria:) Vi hadde rett og slett ei super veke!! Nokre høgdepunkt va å prøve fallskjerm etter båt, bananabåt, ta fotografi i gamle kjola, det suverene hotelle og stranda og rett og slett kor utruli kjekt vi ha d i lag:) Lasta opp ein del bilde i staden for å skrive så mykje...

tysdag, juni 26, 2007

Taekwondo-leir i Fredrikstad 22-24. juni:)

Ej, Anne, Hanne og Simon reiste nedover med bil til Fredrikstad på torsdagen. Kjøreturen va svært lang, men det gjekk jo bra. Hadde masse musikk å høyre på, og Simon va veldi streng på at vi ikkje skulle skippe noken av songane;) Høgt-lesing av kinesiske horoskop gjorde at vi alle drog litt på smilebanda:p Vel framme i Fredrikstad på kvelden, møtte vi dei andre som hadde nytta andre litt raskare reisemiddel:) På morgenen kom dei siste av MUDO Hareid-gjengen, dei ha kjørt bil heile natta og tatt en tur innom Sverige for å hamstre snop:p Oda Jonette kom også om morgenen med tog frå Oslo, kjempe-kjekt å sjå ho igjen! :)

Alle tre dagane va d mange klasse å vere med på! Firkløveret (Ej,Anne, Oda og Hanne) prøvde å få med oss flest mulig treninge:) Vi va bl.a innom slag & spark, sjølvforsvar, poomse, gyang dang(sverd-kamp), mudo basic, Ki og stretching. Følte oss av og til litt dårligare enn alle andre, sidan vi omtrent va dei einaste med kvite og gule belte:p Men, men bra vi lære så masse når vi e så pass nye! Sverd-kamp va noke vi i Hareidsgjengen blei skikkeli hekta på!
Mange av oss kjøpte sverd og vi fekk til og med privattima kun for oss med instruktøren:)

Fredagskvelden var det først MUDO-galla. Kjempebra oppvisningsshow med dyktige utøvarar. Etterpå spiste vi Pizza på peppes.

Laurdags ettermiddagen graderte Thomas sej til svart belte, og han bestod med glans! GRATULERE! :) På kvelden for vi på en lokal pub/restaurant for å sjå fotball kamp feire na Thomas:p Blei litt av en kveld! Vi va vell ikkje i seng før i 4-5 tida:)

Søndagsmorgen klarte Ej, Oda, Anne og Hanne likevel å kome oss opp på Mudo basic kl 9;) Preben graderte sej til grønt, Gratulere:) Vi reiste litt tidlegare heim enn planlagt, for vi va ganske slitne etter helga... Bilturen heim va prega av mykje soving og søling av yoghurt, hehe:p (Bra ta mej:p)
Super helg!!!

onsdag, juni 13, 2007

Konfirmant-gjenforening på Kjeldsund

Mandag etter eksamen så var vi eldste i KRIK-styret med på å hjelpe til på konfirmant-gjenforening på Kjeldsund. Fjorårets konfirmantar samlast til grilling, kano-padling, bading, ball-spel og mimring frå konfirmanttida si:) Vi KRIK'arane va med på å drage i gang aktivitetar:) Det va ganske kaldt i vatne, men nokre av oss va tøffe nok til å ta en dukkert.

Under grillinga blei det litt eksperimentering med grillmaten, der Mario blei utfordra til å ete SVART karbonade med marsmallows og ketchup! Bon appetitt:)

laurdag, juni 09, 2007

Girls just wanna have fun;)

Laurdagen før mange av oss skulle ha eksamen, fann vi ut at det kunne vore deilig å leige badestampen til naboen min:) Så der satt vi då, 8 jente:) Det vart til tide alt for varmt! Så nokre tok turen til Overåsanden for å kjøle seg ned.. Det va jo rundt 20-grade i lufta, så vi fann at badestamp kanskje va meir aktuelt til vinteren...?

Men koslig kveld hadde vi i allefall! :)

tysdag, juni 05, 2007

Liten solstråle

Her ein dag kom Ragnhild og Leah på besøk. Leah fann svært mange ting i gangen vår interessant, t.d slik som sykkelpumpe, blomsterpotte og store speil: Ej og Ragnhild mangla i allefall ikkje underholdning:) Her kjem litt bilde av den søte solstrålen: